موفقیت های اکتسابی من

درروزگاری که خنده مردم ازمین خوردن توست،"برخیزتابگریند"

موفقیت های اکتسابی من

درروزگاری که خنده مردم ازمین خوردن توست،"برخیزتابگریند"

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

کنکاش های من

سلام،نام خداست...
چندروزی نبودم....یعنی بودم،اماآن آدم سابق نبودم!

چندروزی بود همه ی دنیـــــــــا را داشتم جست وجومیکردم،ازآدم هایش شاکی،از پیشامدهایش نیز،حتی ازقدرت مطلقش،الله،هم شاکی!

اوضاع که بدمیشود،میگوییم خدا،خدای مانیست!میگوییم مابدبختیم،میگوییم هیچ کسی مارادرک نمیکند،

میگوییم،میگوییم وبازهم میگوییم.........

درآن واحد،این انتظارراهم داریم که دنیایمان گلستان شود.....................بوستان شود.......

افسوس،افسوسی آنقدر تلخ که باهرشهدوشیرینی نمیشود شیرینش ساخت.......

 دراین چندروز،که برایم همچون روزهای گذشته برسالخورده ی محصوراندر اتاقک کوچک خانه ی سالمندگان،گذشته بودازدرجه ی سختی،ازصفرصفرصفر،رسیدم به صدصد...تجدیدقوا.......

کتب زیادی مطالعه کردم که درانتها خواهم گفت وتوصیه هایم...

ازتمام دنیاشاکی بودم،ازخودم حتی بیزاربودم،کارهایی کردم که خداداندوبس!

درس خواندن که بماند به اندازه ی اپسیلن تاهم نخواندیم وبهتراست نگویم........

اماالان،کمافی السابق،فول آف انرژی هستم!

امابایدتغییربیشترتر،وآن اتکایی بسیارفراتربه امپراطوراین کائنات،خدایی که الحق خداست.......

دراین چندروزاگرکسی بی انرژی به سمتم می آ»د،به والله قسم آنقدرمیزدمش که.......

دلیل هم دارد.دلیلش به خوی من بازمیگرددکه هیچگاه تاکاری راخودم نتوانم انجامش دهم،

آنگونه نباشم،نمیتوانم به کسی توصیه بنمایم.............

به والله،به خداوندی خداقسم،اگرکسی پیداشود که کنکوری باشد واوضاعش به قول معروف ازمن (یاآخرش یکی ازدوستانم)خیط ترباشد،من تاعمردارم مریدش خواهم شد!

شرایطی سخت که فقط الله علم!

اماخب،این هاهمه شان الطافی من الله هستند....فقط برای رشدما وبس،

اصطلاحاعلما گویند کارگاه انسان سازی......

خدای راشاکرم.........شاکرم،شاکر......تجدیدقوایی داشتم که می دانم تاآخرعمرم،همواره اندرسلول های خاکستری ام حفظ خواهدشد...........لاریب فیه......

اماچگونه ازصفرصفر،به این حال دست یافتم؟

سیدپیری است درشهرمان.جایگاهش بسی والاست...چشم برزخ نیزدارد.........توصیاتی به من نمود......

فرمود:

تو،تا15روز،هرروزبعدنمازصبح،زیارت عاشورارابخوان....نه کمترونه بیشتر..فقط 15روز....

اگربه طرز صحیحی انجام دادی ونتیجه ای نگرفتی،بیاوتف کن به صورت من......

به والله قسم میخورم دوروزاست خوانده ام،آن چنان انرژِ درمن ایجادشده است که فقط آن بالایی واق است........

اگرکسی میگویدمشکل دارم،این کاررابکند،به شرط آنکه بااخلاص نه ازروی اجبار!

دیگری کتاب رمانی است که البته خیلی وقت است میخوانمش امااین روزهابه اوجش رسیده است:

رمان کیمیاگراثرپائولوکوئیلو....محشراست .البته مشکلش زمان است

اماواماوبازهم اما،میخواهم تکه ای زرراخدمتتان معرفی کنم که هرچقدرهم ازآن تعریف کنم،مثل قطره ای دربرابراقیانوس است.......قضاوتش باخوانندگانش.

این زر،چیزی نیست جز کتاب ارزشمند غررالحکم.......سخنان ارزشمند امیرمومنان.این رانوشتم..ممکن است عده ای بگویند بروبابا!اسکول گیرآوردی!

امامن قسم خوردم........بایدمداومابخوانیدش تا به اثرش برزندگیتان پی ببرید.....

راستی،تمام سخنان علی علیه السلام کیمیاهستند...اگراین رانداشتید،کتاب دیگری هست به نام کلمات قصارنهج البلاغه اثر استادمصطفی زمانی (ره)..باحجم کمتروقیمتی پایین تر

خودکتاب نهج البلاغه کمی سخت است....اماخب ،همه شان تکه ای ازیک زرهستند......امامعجزه شان را هرچقدربگویم کم است

رفع ابهام:عده ا یممکن است بگویند وقت نداریم!درس داریم!و...

اولا:زیارت عاشورا یک ربع وقت می برد،،غررالحکم  هم روزی یک صفحه بخوانیدفوقش نیم ساعت وقت می برد..من حالت ماکسیمم راعرض کردم......

دوما:این همه  درگیرشبکه های اجتماعی هستیم،کمی ازآنهاکم کنیم وبه خودسازی بیفزاییم!

امروزجمله ای خواندم ازاین زرکه عجیب است،عجیب:

کن فی الفتنه کابن اللبون ،لاظهر فیرکب،ولاضرع فیحلب

ترجمه:"درآشوب وسختی ،همانندشترنردوساله باش،نه کوهان داردکه باربردارد ونه پستان داردکه شیردهد"

سخن نهایی:خداوندخیلی خداست،بهش متوسل بشویم عجیب برنده ایم،عجیب

ازبه دردآوردن سرتان ومننژیت،عذرخواهی میکنم!

پ.ن:

این،اینستاگرام جدیدمن است،خواستید به دنبالم بیایید:

rezairanloo

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
R.E.Z.A